O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 16 kwietnia 2023

Wiosna, ach to ty!

       Wreszcie, Kochani! Wreszcie, mamy to! Kwitną kwiaty, a wiosna zaczyna się ośmielać, prezentując coraz więcej swoich walorów. Kocham ten moment w roku! 

       Dzisiaj, po wielu pochmurnych dniach, wyjrzało u mnie słońce, co zachęciło wreszcie do wyjścia z lalką i ofocenia panny w tych jakże uroczych okolicznościach polskiej przyrody. 

A oto efekty: 



-> Laluszka to Barbie Fashionistas Nr 199 na ciałku Made to Move.
 
-> Torebkę, którą trzyma panna,  wykonała nasza Marzenka z Dłubanin Lalkowych, a książeczkę Joasia z @paperinadoll. Śliczne gadżety! Dziękuję Dziewczyny! 


No i co? Już bliżej, niż dalej do ciepełka, prawda? I bardzo mnie to cieszy! 
Co u Was lalkowego? Jakieś nowe panny, działania? 

Dziękuję, że jeszcze tu zaglądacie,
bo w dobie instagramów blogosfera trochę przycichła...

Pozdrowinka! 
Wasza Aya :-)  


7 komentarzy:

  1. Wyjątkowo urocza jest ta lalka, też mam ją na swojej wishliście 🤗 cudne zdjęcia jej zrobiłaś, wygląda na bardzo zadowoloną i że spaceru, i ze wspaniałych dodatków!
    Ja instagrama nie mam, zatem siedzę tu sobie wygodnie i czekam na Twój kolejny wpis💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne kochana. Ja trochę działam na Instagramie, poznałam tam sympatyczne osoby, ale blogger jest spokojny, stateczny, takie jakis klimatyczny. Tam się wszystko szybko dzieje, coś zobaczysz i chcesz sie przyjrzeć, a to nagle znika. Tu jest spokojniej. Cenię bardzo to, że tu jesteś, komentujesz i wspierasz. Jesteś kochana. Bardzo dziękuję.

      Usuń
  2. Piękna jest, po prostu piękna. A zdjęcia takie cudne w słońcu. Oj brakuje tego słońca, ogromnie. U mnie dziś znów szaro i deszczowo...

    To prawda, że blogi przycichły, ale mimo to mam nadzieję, że nie znikną. Zawsze podkreślam, że wolę je sto razy bardziej od Instagrama czy FB. Zaglądam, gdy tylko mogę. :)

    Nowych lalek chwilowo u mnie brak, a z planów - mam zajęcie na następne 10 lat przy domu wiedźm. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, jestem bardzo prztywiązana do pisania tutaj, blogowania i jednoczesnie czytania Waszych wpisów. A Twoj domek wiedź buzi we mnie pełną ekscytację i zachwyt. Jeśli zajmie to 10 lat, będę trwała u boku i podglądała, bo jest przepiękne!

      Usuń
    2. *przywiązana *wiedźm *budzi - jeju, psotna klawiatura

      Usuń
  3. Śliczna dziewczyna i piękne prezenty od dziewczyn. U mnie jedna lalka mniej, nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Magduś za miły wpis. I dziękuję za kartkę świąteczną! Jest urocza i sympatyczna. Co do lalek, czasem też trzeba zbiór uszczupić, no tak bywa. Buziaki.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *