O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 20 października 2022

Çolakli - czyli tęskne marzenia spełnione

     Po roku tęsknoty za Turcją, wróciliśmy tam na 12 dni. I choć lato w Polsce minęło, to ponownie mogliśmy poczuć gorące promienie słońca, co ogromnie poprawiło wszystkim nastroje.
      Wcześniej sprawy zdrowotne nie pozwoliły mi na wylot gdziekolwiek, na szczęście górsko - morskie powietrze Çolakli (plus słońce) mogły tylko wspomóc rehabilitację. Zatem byłam, odpoczęłam, naładowałam baterie i... ofociłam kilka lalek. Bo cóż to za wyjazd bez lalek, prawda? 

      Dzisiaj zaprezentuję pierwszą serię fotek. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Wykorzystałam do nich walizkę, którą jakiś czas temu zrobiłam z papieru oraz drewnianych elementów <KLIK>, i która wreszcie wkomponowała się w tematykę fot. Zapraszam do oglądania. 


      Panna lalka już była w tym regionie rok temu <KLIK>, ale tym razem odwiedziła inną dzielnicę miasta Side - tytułowe Çolakli. Są to peryferia, w których za wiele się nie dzieje, ale można kilometrami spacerować po pięknej plaży i podziwiać góry. Wspomniane zalety Çolakli bardzo się pannie spodobały. 😊

No i tak to było. Żal było wracać do zimnej, choć jesiennie urodziwej, Polski.
:-) 
___________

Mam nadzieję, że nie zanudził Was ten spam zdjęciowy.
Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam.

*Spodnie wykorzystane do zdjęć wykonała nasza Kamelia :-) 

18 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia, takie soczyste :) Naładowałaś baterie Kochana, to teraz polska zima Ci nie podskoczy ;) Spam zdjęciowy świetny, torbę stworzyłaś przepiękną! Lecę na Instagrama poserduszkować Twoje zdjęcia :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie jestem fanką lata, to podziwiam cudne widoki. Widać, że obie z lalką spędziłyście miło czas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, odpoczęłam bardzo i naładowałam baterię. A lalka, wiadomo, uszczęśliwiona pląsaniem - chciałaby jeszcze.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, całkiem ładne plenery :-) Oczy mi wypoczęły, bo na co dzień mam widok głównie na blokowisko :-)

      Usuń
  4. Ależ pięknie - cieszę się ogromnie, że udało Ci się pojechać. :)
    Zdjęcia podziwiałam już na Insta, ale z przyjemnością popatrzę i tutaj. :)
    Ale powiem Ci, że oglądanie mi wystarczy, ja dla odmiany jestem przeszczęśliwa odkąd się ochłodziło i wcale, ale to wcale nie tęsknię za palącym słońcem. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, cieszę się, że fotki przypadły Tobie do gustu. Pozdrowionka.

      Usuń
  5. Śliczną dziewczynę pokazałaś. I fotki cudne. Takie gorące, aż parzą 😉.
    Bardzo się cieszę, że mogłaś pojechać i odpocząć/ naładować akumulatory/ wygrzać się *.


    *niepotrzebne skreślić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Marzenko. Nawet żadnej z opcji nie muszę skreślać, bo wszystkie zostały zrealizowane. Uściski.

      Usuń
  6. Widać, że lalka zadowolona z wyjazdu! Cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie o powrocie do Turcji! Cudne są te zdjęcia, mają takie nasycone kolory! 😍
    Osobiście za latem nie tęsknię, nadszedł mój ulubiony czas w roku - jesień, a potem zima ... no lubię, co poradzę🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz teraz ulubioną porę roku. A ja hmm..., ja założę ciepły sweter i bezrękawnik, potem kurtkę i czapkę, i jakoś ogarnę chłód oczekując tęsknie na wiosnę...

      Usuń
  7. Gratuluję realizacji wymarzonego wyjazdu i mam nadzieję, że problemy zdrowotne dadzą Ci już spokój... Wspaniale jest zobaczyć kawałek lata, gdy za oknami październik powoli przeradza się w listopad :). Twoja panna także wyraźnie zachwycona jest niespodziewanymi wakacjami i wspaniale pozuje wśród słonecznej zieloności.Walizka fantastyczna, psi towarzysz także :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i wsparcie. Ja też mam taką nadzieję, no zobaczymy... Pozdrowionka

      Usuń
  8. Piekne widoki <3 Swietne zdjecia <3 W Turcji nie bylam jeszcze nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Jedni Turcję kochają, inni po pierwszym przyjeździe tam, wolą inne kierunki. Ja należę do tych pierwszych. Nie umiem jej nie lubić. Jest ogromnie różnorodna, podoba mi się język turecki, muzyka, i lubię miejscowych ludzi. No nic na to nie poradzę. Pozdrowionka.

      Usuń
  9. Wyjazd bez lalek, to niestety nie wyjazd 😂
    Bardzo zazdroszczę ci tej przygody, świetne zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, teraz nie potrafię już oddzielić wyjazdu od lalek - wszystko jakoś razem współgra i idealnie wygląda :P Dzięki serdeczne! Pozdrowionka!

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *