O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 11 września 2022

Czarne i białe...

      Kilka dni temu wrzesień przyniósł mi kolejne urodziny, za rok czwórka z przodu. To tylko cyfry, co nie zmienia faktu, że człowiek robi małe podsumowania życiowe - wzloty, upadki, sukcesy i porażki, plusy i minusy. Można powiedzieć czarne i białe karty życia.

      I tak sobie nostalgicznie dumając ofociłam jedną z moich panien. Nie są to fotki najwyższych lotów, ale przyniosły mi miłą zabawę. Pozdrawiam Was kochani! Życzę miłego tygodnia. 


8 komentarzy:

  1. To prawda, upływ czasu skłania do refleksji, ale ja ile lat bym nie miała, to wciąż czuję się na dwadzieścia parę lat, tylko ciało czasem przypomina o prawdziwym wieku. :) Ciekawy pomysł na fotki. Ja też lubię eksperymentować ze zdjęciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! I pamiętaj, życie jest kolorowe nawet jeśli dobrze wygląda na czarno-białych zdjęciach. No i całe przed Tobą, bo życie zaczyna się po sześćdziesiątce ;) Lalka fajna i super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i najlalkowszego! U mnie za dwa latka też 4 z przodu i mój pesel też mi o tym przypomina, ale ja go nie słucham, bo wcale, ale to wcale tego nie czuję. Może to lalki odmładzają?
    Zdjęcia piękne, kontrast czerni i bieli uwydatnia to na Twoich fotografiach, co w tej lalce najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Też mam urodziny we wrześniu:) Ciekawe fotki wyszły z tych przemyśleń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!! Mnie z przodu niedługo wykwintnie piątka i już się zastanawiam, jaką lalkę sobie z tej okazji kupić. Wiek to tylko liczba, nic więcej 😁. A foteczki śliczne - podoba mi się zwłaszcza pomysł na tło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! ❤️czwórka z przodu nie taka straszna, mi już bliżej do piątki a jeszcze się tak naprawdę do tej czwórki nie przyzwyczaiłam;) ważne, jak się człowiek czuje psychicznie, bo na dolegliwości fizyczne nie mamy wpływu i czasem nie mają one nic wspólnego z naszym wiekiem. A zdjęcia śliczne, bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, najlepsze życzenia, spełnienia marzeń i zdrowia.
    4 z przodu to tylko cyfra. Ja mam ją już kilka lat, a czuję się dużo młodsza.
    Fotki są wspaniałe. Rewelacyjny pomysł miałaś na tę sesję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe fotografie, zupełnie inne niż te, z którymi zawsze Cię kojarzę. Wszystkiego NAJ, NAJ - raz jeszcze, Ayu. Pamiętam te moje urodziny, ostatnie z trójką z przodu. Babcia już wtedy nie przyjechała, bo nie miała siły, ja zaś nie miałam nastroju, by telepać się do Warszawy. Było smutno, ale dla mnie to zawsze smutny dzień, a odkąd Babci zabrakło, jeszcze bardziej. Moich ostatnich, czyli 45-urodzin, praktycznie już nie obchodziłam. Pamiętała o nich tylko 1 Osoba pod słońcem. Pakowałam się tamtego dnia z nadzieją na lepsze miejsce do życia ;-)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *