O tym przeczytacie na blogu...

Jak wykonać własnoręcznie buty dla lalki? Czy gadżety dla lalek muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć dziecku (bądź sobie) magiczny świat zabawy, przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym, podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Wykorzystujesz mój pomysł na lalkowy gadżet i pokazujesz efekt w sieci? Bardzo się cieszę, choć nie ukrywam, że będzie mi miło, jeśli podasz źródło, z którego korzystałeś. Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 17 listopada 2015

Znajdy ciucholandowe

  Wreszcie poczyniłam wysiłek, aby Wam zaprezentować ciucholandowe lalki 
- moje zdobycze ostatnich lat. Przeznaczyłam dla nich osobną zakładkę: 

Zapraszam do wizyty w tym miejscu. 
   
   Ponieważ większości z tych lalek nie udało mi się zidentyfikować, liczę na Waszą pomoc, wiedzę i wsparcie. Ja oczywiście ciągle drążę temat, przeszukując liczne informacje w sieci, niemniej przejawiam cichą nadzieję, że może ktoś z Was rozpozna którąkolwiek z tych lalek. Postarałam się opisać ich cechy szczegółowo. Mnie mówią one niewiele, ale może ktoś, coś..., gdzieś... 







2 komentarze:

  1. Niestety nie pomogę w identyfikacji, przydałyby się może ciut większe zdjęcia, szczególnie buziek, ale polecam nasze DollsForum, tam może znalazłby się ktoś, kto by je rozpoznał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeśli tylko ogarnę aparat, czy cokolwiek, czym da się zrobić dobre zbliżenie twarzy to na pewno wstawię. Zajrzę też na to forum. Pozdrawiam :)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *