O tym przeczytacie na blogu...

Jak wykonać własnoręcznie buty dla lalki? Czy gadżety dla lalek muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć dziecku (bądź sobie) magiczny świat zabawy, przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym, podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Wykorzystujesz mój pomysł na lalkowy gadżet i pokazujesz efekt w sieci? Bardzo się cieszę, choć nie ukrywam, że będzie mi miło, jeśli podasz źródło, z którego korzystałeś. Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 26 listopada 2015

Pasek dla lalki w 10 minut

   Zapraszam Was do ponownego odwiedzenia zakładki Coś z Niczego

      Znajdziecie tam pomysł na kolejny,  własnoręcznie wykonany, gadżet lalkowy. Jeśli poszukiwaliście czegoś na wzór barbiowych pasków, może fotki Was zainspirują. Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Szalenie mi się podobają kowbojki, które zrobiłaś - szacun. Tak jak pisałam szewc ze mnie nędzny;) Zresztą na pasek też rewelacyjny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja za to kłaniam się nisko za te cudowne wykroje. Podziwiam, bo to nie jest prosta sprawa, żeby idealnie układały się ubranka. Za każdym razem, gdy wzoruję się na Twoich wykrojach, ubranka świetnie leżą na lalce. Dzieci się cieszą, ale ja chyba bardziej :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. pasek - ważny element w szafie nie tylko plastikowych damulek :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *