O tym przeczytacie na blogu...

Jak wykonać własnoręcznie buty dla lalki? Czy gadżety dla lalek muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć dziecku (bądź sobie) magiczny świat zabawy, przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym, podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Wykorzystujesz mój pomysł na lalkowy gadżet i pokazujesz efekt w sieci? Bardzo się cieszę, choć nie ukrywam, że będzie mi miło, jeśli podasz źródło, z którego korzystałeś. Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 28 listopada 2015

Kapelusz

     Jakiś czas temu powstały buty kowbojki i pasek, dzisiaj dołączam do nich kapelusz. Został on wykonany tą sama techniką, w jakiej zrobiłam kowbojki. Nie jest może wybitnie szałowy, ale do zabawy dla dzieciaków jak znalazł. No bo cóż to za kowboj bez kapelusza? Zgadzacie się? 
       
      Wszystkie wspomniane wyżej gadżety,  postanowiła zaprezentować Raquelle. 
Krótki tutorial, dotyczący powstania kapelusza, już niedługo 
w zakładce Coś z niczego

    

2 komentarze:

  1. dzięki Twojej technice oraz farbom - zarówno kapelusz
    jak i pasujące doń kowbojki - wyglądają jak ze skóry!!!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *